Goooooooood morgon!:D


(som Ty i Extreme Home Makeover brukar säga - fast på engelska då).
Nej men dagen är verkligen underbar! :D Här sitter jag (13.00) med en kopp te, som förövrigt ska smaka lakrits men som smakar typ.. papp isället:s
Iallafall är ju denna enkla förklaring till detta som så: inställda lektioner, enbart en psykologilektion vid 2! CHILL!

Dagen igår var också väldigt hög på pulighetsfaktorn! Började med skoldag med lite mobbning såklart: "Hej, jag heter Martina, och jag kommer från skåne! Men det hör ni väl." osv :U  Tur att man är stolt över sitt skånska ursprung haha ;D
Nej skämt åsido blev det en rolig dag med scharader på biologilektionen! :D (naturligtvis med biologiord, naturvetare som man är). Min föreställning om mitos gick som en smäck, men när jag skulle göra hermafrodit gick de lite sämre för mitt lag! :p  skoj vare iallafall (och hur grym är man inte om man gissar rätt när någon ska göra polysackarider?). Jag o anna n fick snilleblixten! (H)
Iallafall bar det på kvällen iväg hem till Louise. Där blev det minijulafton med henne, Tuva, Filippa och Annorna (v+n)
Det hela började med pizzakräng (äre minijulafton så äre;D) och därefter finalavsnittet av Bonde söker fru! (Filippa och tuva är nämligen neerds). Jag satt och lyckades genomlida hela timmen!-.-
Efteråt var vi väldigt sugna på julklappar (Tuva är förövrig Rimmästar'N) så vi gick och satte oss runt granen!:)
Tillsist blev det Love actually och sen åkte man hem och fick sova ofantliga 10 timmar inatt!! :)



Såhär såg det ut mitt under julklappsutdelningen! :)




Mina pesenter! :D
Längst in till vänster - fingerdockor!! :D Jag känner att jag o lousie kommer ha vääldigt roliga fysik/historielektioner framöver! :D  det + en tablettask (som såklart gick åt under kvällen:D) av anna v<3
Längst in till höger - en megatomte i pepparkaksform + urgullig tomtetvål :D av fililililippa<3
In tha mitten - en gullig skål med texten "Lördagsgodis" på (+ tillagt av Tuva: "och inget annat" *döskallegubbe*) haha. Det + gangsterfotot, av Tuva då :)<3
Närmast till höger - Sudokukub till historielektionerna!! + väldigt väldigt fina armband :) By Lousy<3
Närmast till vänster- Örngott med en riktigt bild på mig & Ola, från kivik! :D Typ favoritbild.. Av anna stav :)<3

Fick även med mig anna Stavs rim hem:
Hejhopp galopp
Du hänger ofta med hästar
när du inte festar
Denna förföljer du
och vill bli dess fru
Det kan du glömma
men du får lov att drömma

Haha, inte illa ;D




Såhär ser min säng ut nu alltså! Det kan bara inte bli bättre! :')

Kommentarer
Postat av: Anna "The one and only"

min man har en kropp som en Gud!

synd bara att det är buddhas.



/lilla boken med roligheter

2008-12-20 @ 14:13:16
URL: http://xnilsonx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0