HEEEJ.

Heeeej alla underbara läsare! GUD vad kul att vara tillbaka! :D  (haha har ju haft en icke-datorvecka som ni märkt, så har saknat bloggen massa!). Nu är jag iallafall tillbaka!! :)  och ja, vad ska man säga? Massa trevliga saker har hänt (ni vet ju hur trevliga saker jag har o göra med :))
I veckan har det varit massa plugg ofc, men det ignorerar vi!
I tisdags blev det iallafall Jesus Christ Superstar, med klassen istället för träning (vi var tvugna till religionen). Den var faktiskt väldigt bra (ja, jag erkänner att jag hade några förutfattade åsikter när jag fick veta att Ola Salo spelade där), men jag blev positivt överraskad. Spännande, grym musik, bra skådespelare, enormt gripande o ja- väldigt väldigt bra alltså. :) Killen som spelade Judas var förövrigt enormt bra, och hade ett jäkla sexpack som han flashade typ hela musikalen :D Måste förresten citera nåt anna n skrev i sin blogg (som ni förövrigt hittar här): "sen var det kul att han som typ hade huvudrollen hade sjukt snygg mage som han visade 2h och 30 min!". Ja, hon syftar på Judas - trots att han inte har huvudrollen.. vem har det då? hmm.. kanske JESUS? haha galet skoj ;D

Nog om det! :) 
Igår var det träning på Malmö Ridklubb med tjejerna där vilket var trevligt! Deras häst Robban var asliten xD (eller han var nog inte det men jämför man med Ramati är han det!:P) Men men, trevligt endå! :)
Var julrevy på Borgar också. Sjukt borgarpropagandigt xD Alla skolar var skit, alla förutom borgar hahah. Så ska de va! ;)
Sen spelade ju dessutom några av pojkarna i klassen där. Väldigt trevligt alltså:)

Denna händelserika fredag kommer i nästa blogginlägg, måste ner o fixa kanelbullarna nu (vågar knappt kolla - innan jäsningen liknade degen liksom typ.. trolldeg..:S)

Kommentarer
Postat av: Anna "The one and only"

Hahah :P men visste inte om han hette judas eller josef så det fick bli typ huvudrollen :)

2008-12-12 @ 17:23:38
URL: http://xnilsonx.blogg.se/
Postat av: Christina

Den hade jag gärna sett om jag kunnat. Kom ihåg filmen och har skivan från förr.

Fullt upp som vanligt läser jag!!!

2008-12-14 @ 15:10:54
Postat av: Jénny :D:D:D:D

Hahahaha, jag tycker du är seg! MAn hittar dig aldrig vid datorn längre, och det är fett tråkigt!! Du är saknad sötnöt! <3

2008-12-14 @ 21:03:08
URL: http://wannabedu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0