Helgsammanfattning


Så, det får la bli ett kort inlägg såhär på kvällskvisten! :)

Fredag: Lussevaka hos Stina i Svedala! Började på bussen med anna v, cj, pelle och axel. Vi hoppar av i Svedala o ber Stina komma o möta oss (hon kör). Efter ca 5 min väntande börjar cj hoppa upp & ner: "NEJ NEJ NEJ!! Jag glömde min väska på bussen!!!"  (med lite "förtäring" i, bla min :p). Sjukt ballt o se han springa efter bussen tills han inser att den körde iväg för fem minuter sen :p Dock kommer stina som en räddare i nöden - axel hoppar in där fram och vi andra 4 trycker oss in i baksätet (observera att vi har: pelle o cj som är typ aslånga + mig + anna som är längre än mig = trååångt!) Men lyckas vi köra ikapp bussen i svedala? Nej, naturligtvis inte, så Jägersro i Malmö är närmaste hållplatsen dit vi får köra (och jag satt typ i 90 grader i bilen, mellan dörren och anna och huvudet upp i taket och de va jäävligt jobbigt i benen till sist :p). Ja, vi hann iallafall ikapp bussen på jägersro o sen va de in i bilen igen och åka tillbaka till svedala där alla andra väntade hos stina o undrade var fan vi blev av! :U Haha enormt roligt var det!
Resten av kvällen var inte så dum den heller!:D (bortsett från att stina alltid blir så jävla elak när hon druckit lite, särskilt mot mig då :p). Men ja, jag & anna dansade runt tuva ("natten går tunga fjät, runt gård och tuuuva"  - väldigt kul när man inte är helt nykter) och bestämde nästa helgs dryck osv! :D

Lördag: Pynta till Poison, cafeterian med ck (dansa loss till "All I want for christmas is you" med sopkvasten och så kallade en kund mina kanelbullar för "sorgliga" haha), till Bökeberg o ta hand om hästarna, sätta upp hår/ta på dräkter, åka till uppvisning 1 i Helsingborg. Sjukt kul (vi showade loss med ROSA PANTERN i ett mörkt ridhus med spotlights!!), och küren gick jättebra! :) Härlig kväll verkligen - ända tills det blir punktering på hästtransporten mitt på motorvägen mellan Helsingborg och Svedala. Rulla bilen till närmsta avfart, in på macken där, lasta ur hästen och in på andra sidan av transporten och köra hem i 50 km/h på fälgen! (Y)

Söndag: Vaknade upp på köksbänken- måste ha somnat i fysikboken igår och glidit ner på köksbänken?:s Iallafall vaknade jag sjukt sur på mig själv :p inte mycket man fick pluggat igår!! :@ (och dessutom gör det asont i ryggen o sova på en träbänk!!). Men iaf, upp o åka o jobba o sen fixa hår och dräkter med laget och dax för uppvisning 2 på ÖRS. IIInge vidare!! För det första var musiken ashög (och dem i domartornet fattade inte våra sänk-ljudet-gester!) så Ramati hörde inte Lina, o dessutom var matti jättetrött så han ökade o saktade av omvartannat vilket ledde till tam tam tam... - ramati ökade när Eira slog sin flickis över mig (jag stod baklänges på knä), något vi inte var beredda på, så eira missade hästen med händerna och jag hann inte "rätta till det" så eira ramlade av! (Y) Jag lyckades dock "vända runt henne" så hon inte landade med huvudet före, but still :/  Nej, hon slog sig inte så värst iallafall.. lite andra missöden i küren och sådära, men vi har väl haft typ 1½ vecka på oss o fixa denna küren?  Ja, vi får väl va nöjda på nån vänster ändå..

Nej, ett kort inlägg blev långt! :p Fysikboken kallar där nere!
Imorgon blir djuurig, först 3 kap fysikprov o sen när jag kommer hem ska jag skriva ett psykologiarbete o en biologilabbrapport, från scratch o de ska va inne på tisdag! :U
På tisdag börjar dock mitt jullov!! (inofficiellt;)). Från tisdag o framåt ska de bli:
- Shopping
- Träffa massa saknade Jénny
- Föräldramöte... :s
- Träning
- Nånting med Louise tror jag.?! (vår julkalender ^^)
- Minijulafton med pulekompisar
- .. och allmänt CHILL!

Kommentarer
Postat av: Christina

Så klockrent!! Skulle gärna velat sett det.

Andas, andas och lycka till idag!!!

Glöm inte planera in en liten Lundträff med Ringo i mellandagarna!!

2008-12-15 @ 12:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0