Idol 2008 = slut!



Ja, inte lär jag glo på finalen nästa fredag.. 8)
Svenska folket = sär!

Robin är den enda som man verkligen såg någon skillnad på! Och liite lack på juryn är man ju!!
Dom har sagt hur många gånger som helst (anders sa det senast idag) att Robin är som bäst när han får sitta med sin gitarr och bara sjunga, och vad ger dom honom för "glänslåt"?!  "Its my life"... typ, WHAT?
Säg en likhet mellan den och en gitarrballad! Sjuuukt dåligt juryn! Så jävla elakt :(
Nej, det säger ju hur mycket juryn känner honom. Så varför inte bara låta de välja sina egna låtar den sista fredagsfinalen? Och så hade han valt I dont wanna be - Gavin DeGraw.  Vem hade inte velat höra honom sjunga den?? Shit, jag hade fått gåshud, med 100 % säkerhet.

Aja, what's done is done. Robin var gryyym och han gjorde verkligen det bästa han kunde - juryn får ta all skuld (dock tyckte jag ändå att han var asduktig i första låten). O han kommer gå långt o få skivkontrakt ändå, det är jag övertygad om! :)  (och såfort han kommer till Skåne, gissa var jag kommer va? ;))

Kommentarer
Postat av: elina

varför skriver du sär??!

skärp dig!!

2008-12-06 @ 10:22:14
Postat av: Martina

lol :U

2008-12-07 @ 19:48:06
URL: http://jmartina.blogg.se/
Postat av: Sofie

Du har faktikst rätt i det dära, för han är den som har utvecklats mest under Idoltiden. Liksom, han har hängt lös, och han har suttit säkert. Han har varit dålig, han har varit bra. & liksom, visst att han gjorde "It´s my life" bra, men tänk hur mycket bättre det inte hade varit med Gavins låt? :o

Det kommer säkert att gå finemang för Robin, han är en bra artist, och juryn gillar honom. Så liksom, why not skriva kontrakt med honom också? hehe xD

nej men liksom, jag tycker att även Robin hade varit värd att stå i final. Men liksom, Kevin och Alice är inte dåliga, men detta året har liksom, dom har varit så bra allihopa! :D





föresten, I miss you! <3

2008-12-11 @ 09:30:24
URL: http://soofajj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0