Julfeeling

Japp, det hade jag och louise igår! :D Varm choklad, Jingle Bells, The Grinch och lussekatter, det säger väl allt?:D
(bilder kommer senare). Helt galet kul kväll iaf:D

Dagen idag har också varit rolig! :D (haha känns som om det är typ min mest använda fras eller nåt:p). Haha det kommenterade cj förresten idag också:
"Alltså.. hur orkar du skratta så mycket?!" 
Haha, sjukt trevligt är det ju! :)
Iallafall är det galet hur kul man kan ha i passagen under 2 timmars håltimme. (och sen fick jag springa runt o flasha med emils matte alpha-bok som han glömde xD). Haha. OCH MVG på psykologiprovet förresten! :D
Äh, har inte tid o skriva massa skolsaker nu (a) Ska ringa jobbchefen o sen måste jag byta om o sen sticka till träning! Sayonaraa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0