Julhelg!


Jaha, man får väl ta o berätta lite om julen då :)
Började med att Elina åkte in på sjukhuset med värkar på kvällen den 23e, så var inte hemma o sov förrens vid 12. Sov därefter till 2, då mamma ringde o berättade att Leo var född!! :)))  Därefter somnade jag om, vaknade 03.40 (av mig själv :o) och började springa runt och var helt övertygad om att jag försovit mig till jobb. När jag såg att klockan bara var tjugo i 4 gick jag dock o la mig igen :U Vaknade igen 4.00 när mormor ringde (fastän jag bett henne ringa 4.30). Så då somnade jag om igen :U ända tills halv 5 när Peter (mammas särbo) väckte mig med nybryggt kaffe (H)
Efter allt detta bar det av till stallet, och jobba mellan 06.00-16.00 och därefter hem där Peter, Martin och Padde (Peters sönder) och Cecila (Martins fru) redan kommit.
Iallafall så blev det en enormt skön dusch och sen lite firning med dom :) Fick bla pyjamas, den finfina kjolen jag lagt upp bild på i bloggen innan, om ni minns?, en bolero, väska, pengar :) Dessutom hade padde vatt snällt o fixat Sex and the city-filmen, Mamma mia, Björn Gustafsson-filmen, Idol med det bästa från 2004-2007 samt idolauditions 2008 till mig :)
Tänkt att gå till kyrkan sen på midnattsmässan men så blev det tyvärr inte.. - gissa om jag var trött redan vid 10?! Så ja, det blev sängen istället :$

Idag fick jag iallafall sova till typ halv 12 - sjuuukt sköönt :) Upp o rida vid 3, mycket trevligt!:)
Denna torsdagskväll har jag varit o hälsat på Elina o Leo på BB :') först fick jag handla fikat o packat kläder som en passopp dock :U Men Leo är såååå underbar :)))  (spelade lite Ola för honom på mobilen haha). Längtar så tills både Ola och ni får träffa honom! :D



Mys med Leo! :)




Är han inte sjukt söt? :) Vår lilla julaftonsunge.


Kommentarer
Postat av: Christina

Duktig du är som spelar Ola för han. Ola blir så stolt. Vilken fin bild!!!! Oh jag älskar nyfödda och längtar tillbaka när man jobbade med dem.

2008-12-26 @ 15:34:24
Postat av: Anonym

Bästa julklappen i år <3

2008-12-26 @ 17:23:30
Postat av: Sofie

Åhh, men vad söt han är! :D

Ohja, han är verkligen en liten Ola-unge!

Ola kommer typ, svimma när han ser honom! :D

Och det är bra att du lär honom i tid, för han ska veta vad som är bäst!

& ja, grattis ännu en gång moster Martina!! <3<3

2008-12-27 @ 20:26:20
URL: http://soofajj.blogg.se/
Postat av: Anna

Nej nu kräver jag skärpning martina! Fattas du hur länge sedan du skrev något härinne

2009-01-11 @ 00:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0