Söndagströtthet


Japp, knattevoltigeläger tar på krafterna! Att ha massa ungar som sitter o hoppar på en.. Äh, vad gör väl det? Luft är så jevla överskattat ändå.. ;) Nej skämt åsido, de är för söta de där barnen! :')
Efter en heldag med ungarna pyste jag iväg till Louise för 18årsfirande för Tuva! Inte illa... :)
Hem, sova några timmar, vakna, cykla till barnen på stallet o förbereda frukost. Väcka barnen (och tränarna) med gryta och slev :D Fix och sånt och sen iväg o träna. Skritt på Regent! :):) Massa kul förberedelser till nästa helg också!:D ska bli massa skoj! Tillbaka till ÖRS, styrelsemöte (Ebba snackade om att jag skulle vara med trots att jag inte fått nån inbjudan för att "hon hade stort förtroende för mig" och "mycket är uppstakat kring mig", eller nåt sånt - vad tusan de nu innebär :S), fixa tvätt, träffa Louise och lina Brandon medan hon fota o sen cykla hem! :U

Nu blire snart iväg igen sen blire plugg resten av kvällen. (och parlamentet!!)

Kommentarer
Postat av: Anna "The one and only"

Snart är det stina och sen minijulafron hos louise!! :) :) :) :)



HA ET NICE BAJS!

du är faktiskt nämnd på min blogg ;) känn dig hedrad!

2008-12-11 @ 21:25:56
URL: http://xnilsonx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0