Storshopping på Hööks!

Snabbinlägg här då va! :)
Var på psykologilektionen idag och vi såg en film om nazism. Vad tror ni att vi får efteråt? Julmust? Pepparkaka? Något annat julmysigt såhär sista lektionen innan avslutningen? Nej, ett papper med 4 facking fedefrågor om filmen (likt arbetet vi fick skriva från i torsdags till iförrgår) att skriva över lovet. Gaaah.  Och tar vare att jag bara fick VG+ på vårt allra första prov i typ augusti, så har jag fått en extrauppgift på detta för att få mvg (observera att jag fått mvg på ALLT annat - typ 3 inlämningsarbeten, 1 prov, + på alla mindre inlämningar samt på den muntliga delen osv (det var antingen +, - el ok)). Ett jäkla VG+ i början, MVG på allt annat, o så måste skriva en hel extrauppgift (och verkligen kämpa med den) för att få MVG. Jävla jobbig lärare och så sjuukt orättvist :(
Aja.. ett VG i psykologi är inte ens tänkbart så de e la bara till o börja skriva...

Efter skolan bar de hursomhelst av till Hööks eftersom jag hittat ett presentkort därifrån sen julen 06 - det gick ut idag! :p
Panik typ.. Hann dit iallafall och fick med mig lite borstar, godis, vantar osv + en termosmugg!!!! Har jag letat efter aaasläng!! Så sjukt praktiskt!! Kan ta med sig kaffe på bussen o till skolan på första lektionen, på cykeln på väg till jobbet osv osv.. Hur jävla bra som helst!:)

Nej, nu ska jag gå ner o sätta på kaffe så jag kan inviga min termosmugg, byta om o sen blire till o åka till träningen:
Buss till södervärn, ny buss till persborgs station, tåg till svedala, buss till bökeberg -.-.-.-.-.-
Förstår ni varför jag behöver min termosmugg?!:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0